čtvrtek 8. ledna 2009

Stargate: The Last Stand – mod pro Half-Life 2

Stargate: TLS je už dlouho připravovaná modifikace hry
Half-Life 2. Vyrábí ji tým InterWave Studios, (pro který je tento mod vlastně něco jako důkaz schopnosti vyrábět kvalitní hry).

Tento mod rozhodně není prvním na motivy Hvězdné brány,
s úspěchem se setkal třeba StargateTC2. Tohle je ale dle mého názoru úplně něco kvalitativně jiného. Máme se setkat např. s možností létat v F-302kách, novými zbraněmi, mapami, technologickými vymoženostmi – a to vše za použití starého Source enginu.

 

Mod už je těsně před dokončením, někdy v těchto týdnech by měl probíhat uzavřený betatesting a následně vypuštění stabilní verze.

“Expect to see some interesting news before the end of this month ;)”

Toto nepotřebuje překlad :)

http://www.stargatetls.net

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

musim mit k tomu mode half life 2 nebo to jede samo

arnunde řekl(a)...

mod potřebuje soubory ze hry,takže to samo nejede

Unknown řekl(a)...

Prosím o radu jak to správně nainstalovat, vždycky mi to hodí buď error nebo mi to normálně spustí HL2.
Předem díky.

Pavel Valach řekl(a)...

Zdravím, tak nejdřív

1) je třeba mít koupenou nějakou hru se Source enginem na Steamu, nejlíp třeba skupinku her Orange Box.
2) Pak si stáhneš klientské soubory hry odtud: http://www.interwavestudios.com/projects/community/stargate-the-last-stand/ - Client Files (full install) - zvolíš jeden z mirrorů.
3) Rozbalíš a spustíš instalátor. Ten by tě pak už měl provést instalací.

Unknown řekl(a)...

Mám Half-Life 2, ale když jsem to tam nainstaloval, vytvořilo si to vlastní složku sgtls a nic to neudělalo, pak jsem zkoušel překopírovat to do bin v HL2 ale pak to házelo error, skusím to stáhnout ještě z těch stránek co jsi mi poslal a uvidím, zatím díky za radu, ozvu se jak to dopadne.